MS Windows
briani 27239
ang en gratis pop blocker
Fra : Blix

Dato : 23-10-04 12:51

nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da mit
system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-04 12:58

Blix skrev:

> nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da
> mit system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre

Firefox er din ven og du vil aldrig forlade ham.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Leony

Dato : 23-10-04 13:02

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.10.23.11.57.31.18367@website.tuxx.dk

> Firefox er din ven og du vil aldrig forlade ham.

Opera kan også hurtigt blive en ven.

Hvis et browserskift ikke kommer på tale, så er der masser af pop up
stoppere her:
http://tdconline.tucows.com/adkiller95_default.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-04 13:21

Leony skrev:

> Opera kan også hurtigt blive en ven.

Det var godt du nævnte det - jeg havde helt glemt at installere den
nyeste Opera for at tjekke den ud

Fra : pa

Dato : 23-10-04 13:07

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da
> mit
> system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre
>

> ---

Webcrawler er MIN ven..Webcrawler ToolBar

http://www.webcrawler.com/info.wbcrwl/tbar/

v/h //pa

Fra : T. Hartung

Dato : 23-10-04 13:08

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da
mit
> system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre

Prøv denne her http://www.panicware.com/product_psfree.html

bruger jeg selv
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-10-04 13:12

Blix skriver:

> nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da mit
> system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre

Mozilla.org !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 13:14

> nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da
> mit
> system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre

En mulighed er også at hente GoogleToolbar og vælge den engelske version og
advance settings.

Det spillede ok for mig inden SP2

Kh. John

Fra : /Ole

Dato : 23-10-04 13:57

http://toolbar.google.com er ganske genial, og oven i det får du google lige
ved hånden. Jeg slipper den aldrig igen.

/Ole

Fra : Tove

Dato : 23-10-04 14:42

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nogle der kender en gratis popup blocker, kan ikke bruge den fra sp2 da
> mit
> system ikke virker ordenlig med den lagt ind desværre

Jeg syntes osse googles toolbar så rigtig smart ud, men så læste jeg lige
betingelserne, der står bl.a. noget om tredjepartsprogrammer der kommer med
"i pakken". Så hvis man blokerer for pop-ups er det jo fint, men hvis man
samtidig siger ja til disse tredjepartsprogrammer så ved jeg ikke rigtig om
jeg ville turde. Risikerer jeg ikke bare at der kommer spyware ind i stedet?

mvh
Tove

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 16:54

Tove wrote:
> [...]
> jeg ville turde. Risikerer jeg ikke bare at der kommer spyware ind i stedet?

Hvilken del får dig til at tro dette? Jeg har lavet lidt "speedreading"
på den og det eneste jeg kan få til at lyde som det du skriver er følgende:

"If you have comments on Google Toolbar or ideas on how to improve it,
please email toolbar-feedback@google.com. Please note that by doing so,
you also grant Google and third parties permission to use and
incorporate your ideas or comments into Google Toolbar (or third party
software) without further compensation."

Det de skriver er at hvis du har nogen idér til forbedre Google Toolbar,
fra siger du dig at få kompensation, hvis din idé bliver brugt i Google
Toolbar eller i 3. parts software.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Tove

Dato : 23-10-04 18:35

> Det de skriver er at hvis du har nogen idér til forbedre Google Toolbar,
> fra siger du dig at få kompensation, hvis din idé bliver brugt i Google
> [...]

Hej
Det var da jeg læste det følgende, jeg tog så den danske for nemheds skyld:

http://toolbar.google.com/intl/da/terms?en=0

Så fik jeg lidt kolde fødder, men ret mig endelig for jeg syntes faktisk det
så smart ud. Forresten bruger jeg pop-up killeren i iesplorer, og i Mozilla
og har osse den gratis Pop-up Stopper Professional.
mvh
Tove

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 20:44

Tove wrote:
> Det var da jeg læste det følgende, jeg tog så den danske for nemheds skyld:
>
> http://toolbar.google.com/intl/da/terms?en=0

Ja, det kan være nemmere.

> Så fik jeg lidt kolde fødder, men ret mig endelig for jeg syntes faktisk det
> så smart ud. Forresten bruger jeg pop-up killeren i iesplorer, og i Mozilla
> og har osse den gratis Pop-up Stopper Professional.

Hvilken del er det du er bange for?

Jeg ser ikke nogen steder at nogen må installere andre programmer på din
computer i forbindelse med Google Toolbar. Men så igen, jeg er ikke
jurist og bliver faktisk ret træt i hovedet af at læse sådan noget
kryptisk sprog.

Men gennerelt er jeg ikke bange for at Google installere underlige ting...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 23-10-04 15:42

Martin Johansen [6000] wrote:

> Firefox er din ven

Firefox er en popup blocker. Interessant, hvilke browsere virker den på?

> og du vil aldrig forlade ham.

Er du sikker på det er en han.

--
Outgoing news is certified Stupid Free.
Checked by KorrNews anti-stupid system (http://www.tglsoft.de/misc/hamtools_en.htm).

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 16:41

Carl Drud wrote:

> Er du sikker på det er en han.

Der er sku ikke nogen af mine programmer eller computere som jeg tænker
på som værende hankøn. Endten er det soft- eller hardware eller også er
det hunkøn! :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-04 17:53

Carl Drud skrev:

> Firefox er en popup blocker. Interessant, hvilke browsere virker den på?

Sig selv

> Er du sikker på det er en han.

Jeg har lige kigget efter og jeg tog fejl. Det er faktisk en hun. Men vi
har bare så meget til fælles at det MÅTTE være en han.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-10-04 16:09

http://www.endpopups.com/

--
Henrik

Fra : Joppersen

Dato : 23-10-04 17:01

Prøv en ny browser på Dansk - meget hurtig og har indb. POPspærre
http://www.smarteque.com/dan/

Joppe

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 25-10-04 15:35

Joppersen wrote:
> Prøv en ny browser på Dansk - meget hurtig og har indb. POPspærre
> http://www.smarteque.com/dan/
>
> Joppe

Den er såvidt jeg kan se ikke en "rigtig" browser, men mere end ny
frontend til IE, på samme måde som Avant, MyIE2 og NeoBrowser...
Synes bare lige jeg ville nævne det.

--
Using Mozilla Thunderbird 0.8

Fra : Carl Drud

Dato : 23-10-04 18:09

Martin Johansen [6000] wrote:

> Sig selv

Jeg undrer mig blot over, at hvergang nogen spørger efter en god popup
blocker kommer der en masse indlæg der blot siger "mozilla.org" eller
"Firefox".

Jeg undrede mig bare, det kunne være jeg havde overset noget på siden og
der vitterlig var en stand alone pop blocker fra Mozilla.

Carl

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-04 18:39

Carl Drud skrev:

> Jeg undrer mig blot over, at hvergang nogen spørger efter en god popup
> blocker kommer der en masse indlæg der blot siger "mozilla.org" eller
> "Firefox".

Folk der spørger efter en blocker bruger som regel IE.. og bruger man IE
så trænger man til at få slebet knivene i skuffen samt skifte til
Firefox hvis muligt.

Man får så meget lort (kan få) på sin PC via IE.. det får man ikke
med fx. Firefox.

Og så har Firefox nogle features som IE ikke har fx. tabbed browsing samt
popupblocker.

> Jeg undrede mig bare, det kunne være jeg havde overset noget på siden og
> der vitterlig var en stand alone pop blocker fra Mozilla.

Nope.

Fra : Carl Drud

Dato : 23-10-04 18:11

Anders Lund wrote:

> Der er sku ikke nogen af mine programmer eller computere som jeg tænker
> på som værende hankøn.

Heller ikke her

Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 23-10-04 20:43

Martin Johansen [6000] wrote:

> Folk der spørger efter en blocker bruger som regel IE..

Det er muligt.

> og bruger man IE
> så trænger man til at få slebet knivene i skuffen samt skifte til
> Firefox hvis muligt.

Men så mener jeg at skal skrive, at man mener det er en god ide at
skifte browser, istedet for blot at svare mozilla.org eller Firefox.

> Og så har Firefox nogle features som IE ikke har fx. tabbed browsing samt
> popupblocker.

Du behøver ikke at holde salgstalen over for mig. Jeg bruger selv
Firefox

I øvrigt har IE SP2 en popup blocker der virker fortrinligt og som har
inspireret Mozilla/Firefox teamet

http://www.neilturner.me.uk/2004/Jul/13/more_on_new_firefox_features.html

> Nope.

Men når f.eks "mozilla.org" er det eneste der oplyses i svaret kunne
spørgeren forledes til at tro at det var tilfældet.

Carl

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-04 01:57

Carl Drud skrev:

> Men så mener jeg at skal skrive, at man mener det er en god ide at skifte
> browser, istedet for blot at svare mozilla.org eller Firefox.

Det kan du have ret i.

> Du behøver ikke at holde salgstalen over for mig. Jeg bruger selv Firefox

LOL okay

> Men når f.eks "mozilla.org" er det eneste der oplyses i svaret kunne
> spørgeren forledes til at tro at det var tilfældet.

Det er taget til efterretning (selvom det ikke var mig der skrev
mozilla.org).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-10-04 20:57

Carl Drud skriver:

> I øvrigt har IE SP2 en popup blocker der virker fortrinligt og som har
> inspireret Mozilla/Firefox teamet

Ikke selve blockeren, men den (ligegyldige?) information om, hvad det er
den blokerer.

Fra : Carl Drud

Dato : 23-10-04 21:11

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Ikke selve blockeren, men den (ligegyldige?) information om, hvad det
> er den blokerer.

Og i IE kan man højreklikke og vælge at tillade popup midlertidigt og
man kan lukke info bar med et klik. Det kan man ikke i Firefox.

Hvorvidt informationen er ligegyldig eller ej er op til den enkelte. Det
er noget der kan slås fra permanent i begge broweserere.

Carl

Fra : Blix

Dato : 25-10-04 13:46

Kanon mange tak til jer alle, fik et smart popup stopper program fra en
herinde via mail. så utrolig mange tak