MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne DOS/BATCH filer mere i win X~
Fra : Dan

Dato : 22-10-04 12:51

Hejsa!

Efter jeg har opdater til SP2 i min Win XP home!

Så kan jeg ikke åbne filer som MS-DOS batchfil mere!?

Der komme lige sådan et hurtigt sort dos vindu frem også lukker det igen!
Jeg har prøvet at så den der nye (ellers meget gode) popup killer fra som er
i Exploren!
Men det hjalp ikke noget!

Nogen der ved havde man kan gøre??

Mvh
Dan

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 22-10-04 13:12

Dan wrote:
> Der komme lige sådan et hurtigt sort dos vindu frem også lukker det
> igen! Jeg har prøvet at så den der nye (ellers meget gode) popup
> [...]

Prøv at køre bat-filen fra en kommandoprompt, så har du mulighed
for at se eventuelle fejlmeddelelser.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Dan

Dato : 22-10-04 13:41

> Prøv at køre bat-filen fra en kommandoprompt, så har du mulighed
> for at se eventuelle fejlmeddelelser.
>
> --
> Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>
> My Danish Scanner Pages: http://www.dkscan.dk
> To reply to this change .dkx to .dk in my address.

Super!
Ja så fant jeg fejlen! Det var en sti i bat filen der skulle rettes!

Tak for svar!

Mvh
Dan

Fra : Palle

Dato : 23-10-04 01:29

"Dan" <torskerogn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Super!
> Ja så fant jeg fejlen! Det var en sti i bat filen der skulle rettes!

Var det en SP2-fejl?

Fra : Palle

Dato : 23-10-04 01:29

> [...]
> Jeg har prøvet at så den der nye (ellers meget gode) popup killer fra som

Det troede du vel heller ikke?