MS Windows
briani 27239
win 98 og passwordbeskyttelse af mapper
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-04 17:31

Hej

Nogen der har erfaring med at passwordbeskytte mapper på en win98
maskine ?

Jeg har en 98 maskine med masser af dokumenter stående et sted mange har
adgang til den. Der kunne jeg godt tænke mig at låse disse mapper for
andre brugere.

Kom med nogle erfaringer og oplysninger.

Pft
Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Gevaldi

Dato : 17-10-04 17:58

Klaus D. Mikkelsen skriblede:
> [...]
> for andre brugere.
>
> Kom med nogle erfaringer og oplysninger.

Klaus du ved jo godt at google er din ven
(måske den eneste du har :D) og der kunne
du finde:
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=folder+guard

--
/Gevaldi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-04 18:01

Gevaldi skriver:

> Klaus du ved jo godt at google er din ven

Ja

> (måske den eneste du har :D)

LOL - næppe jeg har også Jens og Ejvind

> http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=folder+guard

Men ingen personlige erfaringer på dansk !

Fra : Gevaldi

Dato : 17-10-04 18:06

Klaus D. Mikkelsen skriblede:

> LOL - næppe jeg har også Jens og Ejvind

Jamen, det eneste de kan finde til dig
er mudder :)

> Men ingen personlige erfaringer på dansk !

Tror ikke der er lavet noget på dansk, men
når du ikke er i mudderet ka' du jo lave en
dansk sprogfil sammen med de to andre for
de ka' jo mange sjove ord :)

--
/Gevaldi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-04 19:26

Gevaldi skriver:

> Tror ikke der er lavet noget på dansk

Det var nu erfaringer med diverse programmer jeg savnede, ikek så meget
programmer på dansk

> men når du ikke er i mudderet ka' du jo lave en
> dansk sprogfil sammen med de to andre for
> de ka' jo mange sjove ord :)

Hmmm, jeg bevæger mig ikke i mudderet....
Det lader jeg de andre om....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-04 20:55

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> Kom med nogle erfaringer og oplysninger.

Anyone ?