MS Windows
briani 27239
Windows-update
Fra : Winnie og Henrik

Dato : 17-10-04 10:49

Jeg prøver at opdatere mit Windows XP (til SP2), men når siden med "Søger
efter den seneste version af Windows Update-softwaren.." kommer frem sker
der intet.

Af siden fremgår at ovenstående kan tage omkring et minut - men som sagt ser
der intet.

Jeg har prøvet flere dage i træk.

Allerførste gang jeg prøvede, mener jeg at jeg kom til at afbryde rocessen -
kan det være derfor?

Jeg har slået min firewall fra når jeg prøver ovenstående.

Håber nogen kan hjælpe

Henrik

Fra : Gevaldi

Dato : 17-10-04 11:02

Winnie og Henrik skriblede:
> Jeg prøver at opdatere mit Windows XP (til SP2), men når siden med
> "Søger efter den seneste version af Windows Update-softwaren.."
> kommer frem sker der intet.

> Håber nogen kan hjælpe

Du kan hente SP2 her:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
/Gevaldi

Fra : pa

Dato : 17-10-04 11:13

"Winnie og Henrik" <w-h@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rocessen -
> kan det være derfor?
>
> Jeg har slået min firewall fra når jeg prøver ovenstående.

eller ring til Microsoft Danmark og bestil SP2 på CD
jeg fik min i fredags...12 dage efter bestilling.
ovenikøbet med "tak for ordren"..lidt service er der trods alt.
vh /pa

Fra : John

Dato : 17-10-04 11:18

"Winnie og Henrik" skrev i en meddelelse

> Jeg prøver at opdatere mit Windows XP (til SP2), men når siden med "Søger
> efter den seneste version af Windows Update-softwaren.." kommer frem sker
> der intet.

Prøv at scanne for virus (fx med AVG 6) og andet snavs (fx med Ad-Aware SE),
og forsøg igen. Defekt eller manglende java kan også give problemer. Java
test: www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html (du skal kunne se et
analog og et digital ur).

Mvh John