MS Windows
briani 27239
Ikon på drev
Fra : Carsten Brødsgaard

Dato : 16-10-04 07:10

Hej NG

Mit ikon på det ene drev er ikke vist som de andre, når jeg åbner Denne
Computer. De "normale" drev har et ikon som viser en harddisk, men mit
E-drev viser, et ark ned et æseløre i højre hjørne og et lille billede på
arket med små farvede ikoner. Hvordan får jeg det normale ikon frem igen?

MVH
Carsten

NB fjern dyret

Fra : Anders Lund

Dato : 16-10-04 12:59

Carsten Brødsgaard wrote:
> [...]
> arket med små farvede ikoner. Hvordan får jeg det normale ikon frem igen?

Måske ligger der en autorun.ini i roden af harddisken - lige som på CD'ere.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Carsten Brødsgaard

Dato : 16-10-04 15:05