MS Windows
briani 27239
Ny (Mappe)
Fra : Hans Greve

Dato : 14-10-04 19:43

Hej
I min Windows ME er Ny (mappe) forsvundet fra højreklik menu, Fil menu og
Åben manu.
Hvordan fixer man den?

mvh.
Hans

Fra : Ole C

Dato : 14-10-04 22:27

Hans Greve skrev blandt andet:

> I min Windows ME er Ny (mappe) forsvundet fra højreklik menu, Fil
> menu og Åben manu.
> Hvordan fixer man den?

Måske med PowerToys fra Microsoft...?

--
vh
Ole C

Fra : Hans Greve

Dato : 15-10-04 03:14

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Måske med PowerToys fra Microsoft...?

Kan ikke finde noget der kan bruges. Jeg har fundet noget Google som skal
afprøves.

mvh.
Hans

Fra : Ole C

Dato : 15-10-04 15:19

Hans Greve skrev blandt andet:

> Kan ikke finde noget der kan bruges. Jeg har fundet noget Google som
> skal afprøves.

Det er helt præcis TweakUI jeg mener - kan hentes her:
http://www.windows-help.net/windows98/tweakui2000.shtml

--
vh
Ole C

Fra : Hans Greve

Dato : 15-10-04 23:55

> Det er helt præcis TweakUI jeg mener - kan hentes her:
> http://www.windows-help.net/windows98/tweakui2000.shtml

TweakUI har godt nok en New funktion, men det hjælper ikke på mit problem.
Jeg har prøvet nogen ting i Google grubber.
ME instrall. er ikke så gammel. Jeg har nået at få lavet en Ghost.
Jeg laver en ny instal. Så må jeg holde øje med hvad der ødelægger Ny
funktionen.

mvh.
Hans

Fra : Hans Greve

Dato : 16-10-04 00:35

> [...]
> ME instrall. er ikke så gammel. Jeg har nået at få lavet en Ghost.
> Jeg laver en ny instal. Så må jeg holde øje med hvad der ødelægger Ny

Jeg nåede at få problemet løst på www.winhelp.dk
En nøgle der mangle.

mvh
Hans

Fra : torben

Dato : 02-11-04 12:36

Det er nemlig rigtigt.
http://support.microsoft.com/?kbid=180257

Man skal lave en mappe (new).
Den skal bare ikke skrives i default. Men i 'standard' som allerede findes,
deri skal værdien skrives.
Man skal altså kun tilføje værdien.
Jeg har selv win 98 se og den laver jævnligt dette nummer, (Rigtigt
irriterende). Kan være en smule anderledes i andre systemer selvfølgelig.
Print ovennævnte dokument som linken henviser til, ud, og gem den til når
problemet opstår igen - og igen og igen.
-
Torben