MS Windows
briani 27239
XP pro hænger i opstart - efter SP2 inst.
Fra : Valle

Dato : 14-10-04 08:46

Er der et bud på hvad det skyldes, XP Pro hænger i opstart ca hver 3-5 gang
i opstart, den stopper der hvor den blå klods kører !

Hvis jeg så afbryder strømmen og genstarter, så går det fint og den kører
fejl frit, og kan gøre det de næste 3-5 gange, hvor efter jeg må afbryde for
strømmen igen ???

Mvh Jack V

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-10-04 12:41

Valle wrote:
> [...]
> og den kører fejl frit, og kan gøre det de næste 3-5 gange,
> hvor efter jeg må afbryde for strømmen igen?

Har du prøvet med en defragmentering, det kan løse de
mærkeligste ting.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Valle

Dato : 14-10-04 18:46

Det må straks prøves - du hører nærmere

Mvh Jack

Fra : Valle

Dato : 16-10-04 16:52

Det hjalp deværre heller ikke, så jeg må prøve med en formattering

mvh jack