MS Windows
briani 27239
image af hel harddisk?
Fra : Elin Kuijers

Dato : 13-10-04 10:42

Når jeg forsøger at lave et image af hele C: på en ekstern hardisk, stopper
processen, når filen er ca. 4 GB. Jeg har prøvet med både WindowsXP's
indbyggede sikkerhedskopieringsværktøj og med Winbackup.
Er der et sted, hvor jeg kan indstille den tilladte filstørrelse?
Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Leony

Dato : 13-10-04 15:23

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> WindowsXP's indbyggede sikkerhedskopieringsværktøj og med Winbackup.
> Er der et sted, hvor jeg kan indstille den tilladte filstørrelse?

FAT32 kan ikke lave/håndtere filer over 4 GB. Så hvis du har FAT32 på
den eksterne disk, så har du fundet synderen.
Den eneste måde at omgå dette er at formattere disken med NTFS fil
system.

Du kan læse mere her:

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-04 15:31

Leony skriver:

> Du kan læse mere her:

Nåååh, der

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leony

Dato : 13-10-04 15:40

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse news:416D3C3B.A0ED020B@du.kan.finde.den

> Nåååh, der

Linket blev sendt via telepati til Elin, jeg afprøver pt en ny og
hurtigere trådløs forbindelse fra telepathy inc
Kommer snart til den brede befolkning starter ved 110 Mbps og opefter,
det er størrelsen på hjernen som sætter grænsen.

For dem som ikke opfangede min telepati, så kommer linket her:
http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/prkc_fil_tdrn.asp

eller også skyldtes miseren bare at jeg ramte ctrl+s i stedet for ctrl+v

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-04 15:53

Leony skriver:

> [...]
> Kommer snart til den brede befolkning starter ved 110 Mbps og opefter,
> det er størrelsen på hjernen som sætter grænsen.

Aaaah, lidt a'la overclocket strøm ?
http://www.jydskatomkraft.dk/