MS Windows
briani 27239
"skævt" windows
Fra : Andreas Burén

Dato : 12-10-04 19:05

hej

jeg var ved at spille half life og skulle lave en opdatering... dette gjorde
at spillet lukkede sig selv ned og gik ud i windows.... nu var det sådan at
spillet kun kørte i 800*600, men at windows kørte 1280*768, så den ændrede
windows til 800*600. Fint så ændrer jeg bare windows om igen til den større
opløsning, men her er det at det går galt.... nu er opløsningen i 1280*768
men billede er udstrakt vertikalt, så alt ser højere ud end det er....

hvad kan jeg gøre, har prøvet at ændre opløsningen frem og tilbage, men det
hjalp ikke.

Det er også sådan i log in vinduet når windows starter

mvh Andreas

Fra : ///JJ

Dato : 12-10-04 19:10

Andreas Burén wrote:
> [...]
> galt.... nu er opløsningen i 1280*768 men billede er udstrakt
> vertikalt, så alt ser højere ud end det er....

Vertikalt? Jeg ville mene det var horisontalt?
Du vil højst sandsynligt hellere køre i 1024x768 som er en proportional 4:3
opløsning. Eller prøv 1280x960. Kommer an på hvad dit grafikkort kan levere.

Det kunne også være din skærm som skal indjusteres i højden....?

///JJ

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 13-10-04 09:10

"Andreas Burén" <andreas_buren@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hjalp ikke.
>
> Det er også sådan i log in vinduet når windows starter

Du skal nok stille skærmens opdateringsfrekvens, det plejer at hjælpe på det
der..
Jørgen