MS Windows
briani 27239
Fejlassociation ved dobbeltklik på filmapp~
Fra : S. Houen

Dato : 12-10-04 12:23

Af en eller anden grund kunne jeg ikke længere åbne filmapper ved
dobbeltklik, men i stedet kom søgefunktionen op. Jeg gik derefter ind i
filtyper, og under "filmappe" og Avanceret, lavede jeg en ny
standardhandling som "open" med programmet "explorer.exe". Det var bare et
gæt, men det fik filmapper til at åbne ved dobbeltklik igen, men nu desværre
sådan, at der åbnes et nyt vindue hver gang jeg dobbeltklikker. Hvordan får
jeg åbningen af mappe til at foregå i samme vindue igen? Måske ved
tilføjelsen af nogle parametre?

På forhånd tak

Søren

Fra : Johannes Mathiesen

Dato : 12-10-04 17:15

"S. Houen" <invalid@invalid.in> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan får jeg åbningen af mappe til at foregå i samme vindue igen? Måske

Hvad med : mappeindstillinger, generelt og makér "Åbn alle mapper i samme
vindue".

Hilsen Johannes

Fra : S. Houen

Dato : 12-10-04 18:37

Det gør dersværre ikke nogen forskel.

Fra : S. Houen

Dato : 13-10-04 01:32

Efter en del søgen på internettet, har jeg heldigvis fundet svaret på mit
problem:

http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/1063647797

/ Søren