MS Windows
briani 27239
Proces-tider
Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-04 09:28

Hvor kan man se henne hvor lang tid at XP bruger på hver proces den kører
igennem når den booter op. Jeg synes den er blevet lidt længe om det nu hvor
jeg har opdateret den med SP 2 efter en re-installation af XP. Jeg har en
dum fornemmelse af at den konflikter et eller andet sted.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-10-04 10:24

Kim Larsen wrote:

> Hvor kan man se henne hvor lang tid at XP bruger på hver proces den kører
> igennem når den booter op.
[...]

Hent Bootvis og vælg [Trace] -> [Next Boot]
Så kan du få en fin grafisk oversigt over hvad der startes og hvorlang tid
det tager.

http://www.google.com/search?num=25&hl=en&q=bootvis&spell=1

--
Mvh. Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-04 20:03

Tusind tak for hjælpen

Jeg har nu installeret programmet og optimeret Boot-processen således at
maskinen booter hurtigere op.

Fra : ///JJ

Dato : 11-10-04 20:52

Lars Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Hent Bootvis og vælg [Trace] -> [Next Boot]
> Så kan du få en fin grafisk oversigt over hvad der startes og
> [...]

Findes der evt. et program der kan logge samme type information, mens man
logger af en maskine??
Konkret har jeg et problem på en Win2003 maskine (har også set det på
Win2000), hvor det tager en krig at logge af (både når man står ved maskinen
og via Remote Desktop).

///JJ