MS Windows
briani 27239
ME'en og fejlsikret tilstand
Fra : Dorthe Hansen

Dato : 07-10-04 18:03

Hej alle!
Kunne I mon ikke, hjælpe mig ud af en knibe med min ME'er. Jeg havde et
probs med CD/DVD-combo'en (den var itu) og lige inden jeg skiftede den ud,
ville ME ikke væk fra 'fejlsikret tilstand', nu er combo'en skiftet og
virker fint (det jeg kan se indtil nu), men det er stadig galt med ME'en
idet den ikke vil ud af 'fejlsikret' ?
Håber der er en derude, der kan hjælpe.
Dorthe!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-10-04 21:53

"Dorthe Hansen" <jorn.hansen@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville ME ikke væk fra 'fejlsikret tilstand', nu er combo'en skiftet og
> virker fint (det jeg kan se indtil nu), men det er stadig galt med ME'en

Lige før den begynder at boote på windows (lige efter den har fundet
drevene) skal du trykke på F8, så du får en menu frem, hvor du kan vælge
hvordan ME skal starte.
Her vælger du Normal og du skulle kunne komme tilbage til normaltilstanden.

Kurt

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 07-10-04 23:05

Tak Kurt!
Men det er forsøgt en masse gange, men stadig startes den op i fejlsikret
tilstand.
Dorthe

Fra : banditten2002

Dato : 08-10-04 14:36

Prøv og se om du ikke kan få lov til at gendanne me styresystem, det var
også en mulig..

Jeppe

Fra : Gunnar

Dato : 08-10-04 17:18

> Prøv og se om du ikke kan få lov til at gendanne me styresystem, det var
> også en mulig..

Hej.
Det kan gøres med "Restore" hvis du da ikke har smidt den ud.
Gunnar

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 08-10-04 18:45

Hej!!
Restore det er vel gendannelsesmetoden og den havde jeg uheldigvis slået
fra.
Dorthe

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 08-10-04 18:44

Hej !
Styresystemet, mener du at geninstallere hele ME'en forfra ?