MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med harddisk, winxp home vil ikke ~
Fra : Sparre

Dato : 07-10-04 17:31

Hejsa

Jeg har en maskine med Windows XP Home på som ikke gidder boote, hver gang
den starter kommer den og spørger efter hvordan man vil starte, fejlsikret
eller ikke. Uanset hvad man vælger ender den efter lidt tid i "loading"
skærmen en en fin blå skærm med beskeden

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Hvilket ikke lige umidlbart siger mig noget. Søgte lidt på google og fandt

http://support.microsoft.com/?kbid=297185 hvilket ikke hjalp mig videre...

Har ledt og ledt men ikke fundet noget der hjælper..

--
Sparre

PS. det er ikke min maskine og personen kan ikke huske at have gjort noget
galt..

Fra : Gevaldi

Dato : 07-10-04 19:52

Sparre skriblede:

> [...]
> videre...
>
> Har ledt og ledt men ikke fundet noget der hjælper..

Dvs. du har *ikke* forsøgt nogen af de forslag
der er nævnt på det udmærkede link :(

--
/Gevaldi

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-04 19:55

I news:2slhiqF1n2db0U1@uni-berlin.de skrev
Gevaldi følgende:

[ ... ]
> Dvs. du har *ikke* forsøgt nogen af de forslag
> der er nævnt på det udmærkede link :(

Det var da i al fald ikke den konklussion jeg ville drage ud fra
formuleringen i hans indlæg!

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Gevaldi

Dato : 07-10-04 19:59

Andreas Falck skriblede:

> Det var da i al fald ikke den konklussion jeg ville drage ud fra
> formuleringen i hans indlæg!

Og det var endda på *danish* :D

--
/Gevaldi

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-04 20:14

I news:2sli04F1mlbkhU1@uni-berlin.de skrev
Gevaldi følgende:

> Og det var endda på *danish* :D

Ja, det burde jo have været på synnejysk

--
Mojn, Dres
http://ravsted.dk/ - byen hvor der sker noget

Fra : Sparre

Dato : 07-10-04 20:02

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
>I news:2slhiqF1n2db0U1@uni-berlin.de skrev
> Gevaldi følgende:
>
> [ ... ]
>
> Det var da i al fald ikke den konklussion jeg ville drage ud fra
> formuleringen i hans indlæg!

Nej vel

--
Sparre

Fra : Sparre

Dato : 07-10-04 20:01

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sparre skriblede:

> Dvs. du har *ikke* forsøgt nogen af de forslag
> der er nævnt på det udmærkede link :(

?? jo gu har jeg da prøvet det !! (ellers skrev jeg jo ikke her), og en
masse andet med FDISK /MBR rodet med BIOS for at teste om den er gal med
UDMA instillingerne. Der sidder et 80 connecter kabel i har prøvet med et 40
hvilket den overhovedet ikke ville starte med...

Tror den er helt død, det er en 80 GB harddisk der sidder i i fdisk siger
den at den er brugt 100% men hvis jeg starter en Windows installation (uden
at gøre den færdig vel at mærke) siger den at der ikke er brugt noget, og
den siger også at der er ca. 74000 MB hvilket vel giver ca 72 GB, som
egentlig ikke givder mening...SÅ nej jeg har *ikke* prøvet noget af det der
står på den side det er jo derfor jeg skriver her så du kan fortælle mig at
jeg skal prøve det der står på den side...HVA HAVDE DU TÆNKT DIG ??

--
Sparre