MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad er dette for en proces??
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-10-04 14:56

Hej NG,

Når jeg åbner windows jobliste har jeg en proces, hvor der i kollonnnen
"procesnavn" står "aktiv systemproces" og i kolonnen står den og svinger
mellem 60 og 82.

Hvad er det for en proces???

Hvilke filer bruger den, og hvad gør den godt for??

Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-04 15:22

Peter K. Nielsen wrote:

> Når jeg åbner windows jobliste har jeg en proces, hvor der i kollonnnen
> "procesnavn" står "aktiv systemproces" og i kolonnen står den og svinger
> mellem 60 og 82.
>
> Hvad er det for en proces???

Det er reelt ikke en proces. Den viser blot den processorkraft som de
andre programmer ikke bruger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-10-04 17:46

> Det er reelt ikke en proces. Den viser blot den processorkraft som de
> andre programmer ikke bruger.

Tak for svaret

Peter

Fra : Leony

Dato : 07-10-04 18:29

> Det er reelt ikke en proces. Den viser blot den processorkraft som de
> andre programmer ikke bruger.

Hvilket får mig til at undres over hvad der sluger de 40-18
processorkraft.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-10-04 18:44

Kim Ludvigsen wrote:

> Det er reelt ikke en proces.

Det er vist ikke helt rigtigt, det er det der normalt
kaldes "idle-processen", dvs den process der kører når
der ikke er andre processer der gør det.

--
Juliet: What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet; ...

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 16:08

> Når jeg åbner windows jobliste har jeg en proces, hvor der i kollonnnen
> "procesnavn" står "aktiv systemproces" og i kolonnen står den og svinger
> mellem 60 og 82.
>
> Hvad er det for en proces???

Søg knappen er din ven. D. 7/10 kl 1700 blev spurgt på nøjagtig det samme.
Inden du spørger så søg eller kig lidt ned over gruppen.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-10-04 16:33

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Søg knappen er din ven. D. 7/10 kl 1700 blev spurgt på nøjagtig det samme.
> Inden du spørger så søg eller kig lidt ned over gruppen.

Nu er det jo sådan at mit indlæg blev postet den 7/10 kl. 15:56. Jeg går ud
fra at google ikke kan søge i fremtidige indlæg

Peter

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 18:04

> Nu er det jo sådan at mit indlæg blev postet den 7/10 kl. 15:56. Jeg går
ud
> fra at google ikke kan søge i fremtidige indlæg

Hehe...jeg mente også d. 3/10 kl 15:28.
Jeg kiggede lige på et forkert indlæg da jeg skrev det.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-04 16:40

I news:41655bc4$0$59394$14726298@news.sunsite.dk skrev
Brizz følgende:

> Søg knappen er din ven. D. 7/10 kl 1700 blev spurgt på nøjagtig det
> samme. Inden du spørger så søg eller kig lidt ned over gruppen.

Kunne du overtales til at give et link til det indlæg, det lader ikke
til at mine søgeevner formår at finde det?

--
Mojn, Dres
http://ravsted.dk/ - byen hvor der sker noget

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 18:05

> Kunne du overtales til at give et link til det indlæg, det lader ikke
> til at mine søgeevner formår at finde det?

Ja nemt men kan sq ikke lige finde ud af at finde det link. Men som skrevet
ovenfor er det d. 3/10 kl 15:28 skrevet af mig.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-04 18:23

I news:4165771c$0$59395$14726298@news.sunsite.dk skrev
Brizz følgende:

> Ja nemt men kan sq ikke lige finde ud af at finde det link. Men som
> skrevet ovenfor er det d. 3/10 kl 15:28 skrevet af mig.

Takker

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-10-04 19:13

On Thu, 7 Oct 2004 19:04:31 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Ja nemt men kan sq ikke lige finde ud af at finde det link. Men som skrevet
>ovenfor er det d. 3/10 kl 15:28 skrevet af mig.

> [...]

3/10-15:28 er det dette
Jeg sider og kigger på min windows jobliste. Der står at Aktiv
systemproces
bruger mellem 80 og 98% af min CPU.
Hvad er det egentlig og hvorfor står den og laver så meget? når
maskinen
ellers laver ingenting?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

mvh Ebbe

Fra : Brizz

Dato : 07-10-04 21:20

> [...]
> systemproces
> bruger mellem 80 og 98% af min CPU.
> Hvad er det egentlig og hvorfor står den og laver så meget? når

JA det er det...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk