MS Windows
briani 27239
UDF format
Fra : Bjorn Jensen

Dato : 05-10-04 13:15

Jeg fandt ud af i forgårs efter at have downloaded 4 store opdateringer til
min Nero DVD-rw/CD-rw bundle software tilhørende mit ca. 1½ måned gamle DVD
brænder, at jeg ikke kunne åbne mine tildligere formaterede DVD-rw skiver
efter opdateringen med SP2.
Jeg fik dog en vejledning på DVDén fra Nero anående den nu opståede problem.
Den gik i korthed ud på at jeg bare skulle trykke på det opgivne link og
downloade og installere den fil lavet til lige netop løsning af det problem
og den hed:
Nero Easy Reader version 4.3.0.0.

Som sagt som gjort.

Det løste bare ikke mine åbningsproblemer, så jeg af- og re-installerede
både InCD og EasyReader softwaren i flere timer med alt slået fra og noget
delvist slået fra hen ad vejn. Men det hjalp ikke en sk.. 8-/

Jeg gk derfor online igår aftes sent for at forsøge at finde UDF format
software der uafhængigt af anden software kunne give mig den UDF format
understøttelse, som Nero åbenbart ikke kan selvom de påstår det (-og jeg har
skrevet om problemet til i forgårs men har intet hørt p.t.).

Det var baggrunden...

Nu vil jeg så gerne spørge her om nogen her kan løse for det UDF format
problem med en henvisning på en uafhængig software, således at jeg igen kan
åbne mine DVD-rw skiver?

(Det skal lige siges at jeg fandt et forum, hvor nogen henviste til en
adaptec software. Men da jeg installerede den, så ville min XP ikke starte
normalt mere. Jeg måtte derfor ind i safe mode og fjerne installationen
gennem Add/Remove software afsnittet)

Mvh
Bjørn

Fra : Bjorn Jensen

Dato : 05-10-04 13:28

Hej
Jeg har opdaget et par alvorlige ord mangler og sættenisser efter
afsendelsen af min 2 sidste indlæg . Jeg håber det går alligevel. Jeg har
det med - selv efter mange år - at være lidt for hurtig, når noget skal
videre. Håber på jeres tilgivelse
Mvh
Bjørn