MS Windows
briani 27239
MSN 6.2?
Fra : Brian Hansen

Dato : 03-10-04 20:15

Hey there.

Hvodan kan det lade sig gøre at en på min kontakt liste ser mig som
online og kan skrive en onlinemeddelse til mig, når min MSN ikke er tændt/startet?
Den meddelse jeg så modtager er i et vindue jeg ikke har set før, altså ikke i det normale?

Har også nogle gange været udsat for at når jeg logger på, så kommer der en lille besked
nede i højre hjørne, der skriver noget med at jeg er,, et eller andet jeg ikke lige kan huske,
noget med at jeg er koblet af msn' netværk eller noget da jeg loggede på fra et andet sted.
Noget i den stil, så vidt jeg huske, kan selvfølgelig ikke få den til det nu...
PS. Det står på engelsk.

Mvh.

Brian Hansen

Fra : Gevaldi

Dato : 03-10-04 20:45

Brian Hansen skriblede:
> [...]
> koblet af msn' netværk eller noget da jeg loggede på fra
> et andet sted. Noget i den stil, så vidt jeg huske, kan

Så får du lige et link på dansk til den gruppe
hvor chat software såsom messenger er
relevant:

--
/Gevaldi

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-10-04 21:11

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in message news:2sb37cF1isf88U1@uni-berlin.de...

> Så får du lige et link på dansk til den gruppe
> hvor chat software såsom messenger er
> relevant:

Ups, sorry...
Takker...