MS Windows
briani 27239
USB nøgle?
Fra : DonE

Dato : 03-10-04 14:58

Hey.
Kan denne her virke: USB Mini flash disk 128 MB - 2,0
på en USB port som kun er 1,0 ?
(http://www.thansen.dk/product.asp?c=313007510&n=496906542&pn=738397602)
--

DonE

Fra : Anders Lund

Dato : 03-10-04 15:14

DonE wrote:

> Kan denne her virke: USB Mini flash disk 128 MB - 2,0
> på en USB port som kun er 1,0 ?

Det skulle jeg mene - de er kompatible med hinnanden.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Palle

Dato : 03-10-04 15:21

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle jeg mene - de er kompatible med hinnanden.

Men mest den ene vej velsagtens?

Fra : Anders Lund

Dato : 03-10-04 16:15

Palle wrote:
> Men mest den ene vej velsagtens?

Selvfølgelig... USB 2.0 opføre sig som USB 1.0, når disse 2 mødes. Af
gode grunde kan USB 1.0 ikke opføre sig som USB 2.0. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Per

Dato : 03-10-04 15:59

"DonE" <DonE@udbyder.no> skrev i en meddelelse
> Hey.
> Kan denne her virke: USB Mini flash disk 128 MB - 2,0
> [...]

---

Ja den virker uden problemer - den vil blot skrive, at du har tilsluttet en
hurtig usb enhed til en "langsom" forbindelse. Det betyder ikke noget.

USB 2.0 er bagudkompatibel.

Mvh. Per!

Fra : DonE

Dato : 03-10-04 16:07

> [...]
en
> hurtig usb enhed til en "langsom" forbindelse. Det betyder ikke noget.

Okay
Takker for svaret.

--

DonE

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-10-04 20:15

"DonE" <DonE@udbyder.no> skrev i en meddelelse
> Hey.
> Kan denne her virke: USB Mini flash disk 128 MB - 2,0
> [...]
Ja, den kører bare kun med 1.0 hastighed.
Bemærk iøvrigt, at du kan købe en med 256 mb til samme pris flere steder på
nettet. Dertil kommer så porto.
Bl.a. www.bjtrading.dk har dem til den pris.
Jeg mener også at aldi solgte dem til den pris i sidste uge, så måske har de
nogen tilbage.

Kurt

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-10-04 20:39

Kurt B. Andersen skrev:

>Jeg mener også at aldi solgte dem til den pris i sidste uge, så måske har de
>nogen tilbage.

De har dem fra i dag, har lige købt en: 256mb usb2 high speed medion,
til netop 299,-. Fungerer fint og er smart lille.

http://huse-i-naestved.dk