MS Windows
briani 27239
manglende ikoner
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-04 16:32

Hejsa.

Jeg har lige opdateret windows (service pack 2) og nu er alle mine ikoner
væk på skrivebordet. Hvad kan jeg gøre for og få dem tilbage?. I starten
skriver den at den har fundet en fejl og explore1 lukker. Hjælp mig!.

Johnny

Fra : Anders Lund

Dato : 01-10-04 16:50

Johnny Ravn gab.gab> wrote:
> Jeg har lige opdateret windows (service pack 2) og nu er alle mine ikoner
> væk på skrivebordet. Hvad kan jeg gøre for og få dem tilbage?. I starten
> skriver den at den har fundet en fejl og explore1 lukker. Hjælp mig!.

Mangler din startmenu også? Eller er det kun ikonerne? Hivs begge dele
mangler, kan du trykke CTRL + Shift + Esc for at få taskmangeren frem.
Herefter gå i menuen file -> New task og skriv explorer og trykke OK.

Hvis det kun er ikonerne, kunne det være at de er blevet skjult.
Højreklik på skriveborder -> Arrange icons by og sætte hak i show
desktop icons.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 13:00

> Mangler din startmenu også? Eller er det kun ikonerne? Hivs begge dele
> mangler, kan du trykke CTRL + Shift + Esc for at få taskmangeren frem.
> Herefter gå i menuen file -> New task og skriv explorer og trykke OK.

Jeg mangler også startmenuen + hele bjælken der er nede i bunden af skærmen.

> Hvis det kun er ikonerne, kunne det være at de er blevet skjult. Højreklik
> på skriveborder -> Arrange icons by og sætte hak i show desktop icons.

Der sker ikke noget når jeg hjøreklikker.

Johnny

Fra : Anders Lund

Dato : 03-10-04 15:07

Johnny Ravn gab.gab> wrote:

> Jeg mangler også startmenuen + hele bjælken der er nede i bunden af skærmen.

Og det jeg forslog hjalp ikke?

> Der sker ikke noget når jeg hjøreklikker.

Nej, men det er også fordi du heller ikke har startmenuen, da den er en
del af det (explorer) som også styre hvad der sker, når du højreklikker
på skrivebordet. Derfor skal du bare se bort fra dette (Som jeg skrev
"Hvis det _kun_ er ikonderne....". :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 17:17

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Og det jeg forslog hjalp ikke?
nej det gav ikke startknappen og hele bjælken tilbage

Johnny

Fra : Anders Lund

Dato : 03-10-04 18:56

Johnny Ravn gab.gab> wrote:
> nej det gav ikke startknappen og hele bjælken tilbage

Skriver den om nogen fejl? Findes explorer-processen i taskmangeren
listen? I så fald, prøv at dræbe den.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk