MS Windows
briani 27239
fjernelse af "vil du afbryde...."
Fra : Søren

Dato : 30-09-04 22:51

kan man ikke fjerne den iriterende boks der kommer op når man lukker explore
ned og spørge om man vil afbryde forb.
Jeg vil afbryde, men syntes det er træls at svare ja hvergang.

Søren

---

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-10-04 05:23

"Søren" skriver:

> kan man ikke fjerne den iriterende boks der kommer op når man lukker explore
> ned og spørge om man vil afbryde forb.
> Jeg vil afbryde, men syntes det er træls at svare ja hvergang.

Styresystem ?

Prøv at kig i:
Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Forbindelser

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Søren

Dato : 01-10-04 13:15

win xp

---

Fra : Anders Lund

Dato : 01-10-04 14:34

Søren wrote:
> win xp

Kunne du ikke inkludere det du svare på?

Og hvad med den anden henvisning, fandt du noget der?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Søren

Dato : 01-10-04 16:26

> Kunne du ikke inkludere det du svare på?

jow, det kan jeg da godt

> Og hvad med den anden henvisning, fandt du noget der?

næh, boksen kommer stadig frem.

Søren

---