MS Windows
briani 27239
Problemer med at boote i fejlsikret tilsta~
Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-09-04 17:48

Jeg kan ikke (længere) boote i fejlsikret tilstand, hverken til
kommandoprompt, med eller uden netværk. Skærmen blinker kort blåt, og jeg
kan lige ane den siger irq_less_or_equal (yadda yadda), og så rebooter den..

Det virker uden problemer i normal tilstand, og pc'en er top stabil og har
kørt som server i snart et år uden nedbrud.

Jeg har prøvet at "skrælle" den, så der kun er gfxkort, 1 ide hd, mus
tastatur, alt andet hevet ud eller slået fra i bios, men det gør ingen
forskel. CMOS nulstillet via jumper, repair installation med en xp-pro sp2
cd. Intet hjalp..

Jeg ved med sikkerhed at den har kunne gøre det, men kan desværre ikke sige
med sikkerhed hvornår den stoppede med det.. Da jeg for alt i verden nødigt
vil lave en frisk installation, må jeg have lidt hjælp til at komme videre..

Findes der en form for logfil over den tidlige del af boot sekvensen i
fejlsikret tilstand?

Andre bud ?