MS Windows
briani 27239
Geninstallation af xp
Fra : morten d. jensen

Dato : 29-09-04 10:29

Lige et hurtigt?

Kan jeg geninstallere xp uden at min mails forsvinder?

Venligst,
Morten

Fra : Kim

Dato : 29-09-04 10:35

"morten d. jensen" <ludom@NOSPAMjubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et hurtigt?
>
> Kan jeg geninstallere xp uden at min mails forsvinder?

Ja, hvis du blot installerer "oveni" uden at seltte først,
beholder du instillinger, programmer, mails m.m.

Mvh, Kim

Fra : morten d. jensen

Dato : 29-09-04 17:33

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis du blot installerer "oveni" uden at slette først,
> beholder du instillinger, programmer, mails m.m.

Tak skal du have, Kim! - det virkede for mig..

Venligst,
Morten

Fra : Palle

Dato : 29-09-04 14:23

"morten d. jensen" <ludom@NOSPAMjubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et hurtigt?
>
> Kan jeg geninstallere xp uden at min mails forsvinder?

Det kommer an på, hvor de findes. Har du udskrevet dem, forsvinder de ikke.

Fra : Michael Bach

Dato : 02-10-04 10:10

-------------------------cut-----------------------------

> Det kommer an på, hvor de findes. Har du udskrevet dem, forsvinder de
> ikke.

--------------------------cut---------------------------

:) Du har en pointe der.Godt svar...

Mvh Michael.

Fra : Bjorn Jensen

Dato : 02-10-04 10:26

Hej
"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> wrote in message
> -------------------------cut-----------------------------

> --------------------------cut---------------------------
>
> :) Du har en pointe der.Godt svar...
>
> Mvh Michael.

Du kunne jo også gøre det, at du i indstillinger gemmer alle dine mail/news
et andet sted - hvis du altså har en harddisk 2 eller en rw enhed/ekstern HD
der har lager plads nok til at rumme e-mail og newsmail.
Jeg har altid mine liggende på d: og p.t fylder det hele ca. 125MB hos mig.

Og efter en re-installering af hele molevitten, så importerer du hele
herligheden igen....

Mvh
Bjorn

Fra : morten d. jensen

Dato : 03-10-04 12:15

Palle wrote:
> "morten d. jensen" <ludom@NOSPAMjubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer an på, hvor de findes. Har du udskrevet dem, forsvinder de
> ikke.

Jeg installerede xp oven i den gamle installation uden at gemme noget som
helst. Efter installationen var alt som det skulle være. Alle mails var der
stadig og mit problem var blevet løst

Venligst,
Morten