MS Windows
briani 27239
Q: Hvor henter jeg filen SP2...!
Fra : Denner [9400]

Dato : 28-09-04 21:16

Hej i gruppen...

Jeg har hentet og installeret SP2 til Win XP pro DK, men hvordan henter jeg
filen således den er på min pc, og så jeg evt. kunne lave en slipstream...
???

Dennis

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-09-04 21:21

f.eks. http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 28-09-04 21:22

Denner [9400] wrote:
> Jeg har hentet og installeret SP2 til Win XP pro DK, men hvordan
> henter jeg filen således den er på min pc, og så jeg evt. kunne lave
> [...]

Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : Denner [9400]

Dato : 28-09-04 21:36

Hod da K...!!! Det var hurtig respons... Jeg takker mange gange...

Hvad så hvis man vil have flere ting med når man installerer win. feks
drivere, hvosdan gør man så, eller hvad program skal man bruge... ?

Dennis

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cjch45$f13$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-09-04 22:42

Denner [9400] wrote:
> Hvad så hvis man vil have flere ting med når man installerer win. feks
> drivere, hvosdan gør man så, eller hvad program skal man bruge... ?

Der er en fin guide her:
http://unattended.msfn.org/xp/gettingstarted.htm
Guiden forklarer hvordan man laver en "unattended" installering, så man på
forhånd svarer ja og nej osv til dialog boksene under installering, men den
forklarer også hvordan man lægger programmer og 3 parts drivere ind.