MS Windows
briani 27239
Media Player bliver ikke til "fuld skærm"
Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 10:33

Hey

Jeg har lige pludselig fået et problem, med min windows media player, den
bliver ikke til helt fuld skærm ved tryk på "Alt"+"Enter", der bliver ved
med at være "baren" for oven og "kontrol knapperne" for neden, de glider
ikke væk automatisk, og musen pointeren forsvinder heller ikke. Og det
selvom "Skjul menulinie automatisk" er mærket af.

Det skete ligepludselig at det ikke virkede mere ?!

Hvad kan jeg gøre for at få det til at du igen ?

Kører winXP SP2 (og det har virket i med SP2)
Og den nyeste update til WMP 9.0.

På forhånd mange tak :)

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : pa

Dato : 28-09-04 11:33

"Christopher Tracy" <goldartist@væk_med_dette_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:qda6d.1113$xs2.49@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Det skete ligepludselig at det ikke virkede mere ?!
>
> Hvad kan jeg gøre for at få det til at du igen ?
>
> Kører winXP SP2 (og det har virket i med SP2)

prøv at opgradere til WMP version 10
måske hjælper det..
//pa

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 11:47

Hey

> prøv at opgradere til WMP version 10
> måske hjælper det..

Det har jeg også overvejet, men er den kommet på dansk, synes ikke jeg kan
finde noget om det ?!

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : emj

Dato : 28-09-04 14:50

On Tue, 28 Sep 2004 12:46:41 +0200, "Christopher Tracy"
<goldartist@væk_med_dette_yahoo.com> wrote:

>Det har jeg også overvejet, men er den kommet på dansk, synes ikke jeg kan
>finde noget om det ?!

Du kan rogligt installere den engelske version 10. Den kører fejlfrit
og er meget bedre end version 9
Hilsen emj

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 14:53

Hey

> Du kan rogligt installere den engelske version 10. Den kører fejlfrit
> og er meget bedre end version 9

Ja, man kan jo selvfølgelig altid omindstallerer når version 10 kommer på
dansk :)

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 15:14

Hey

> Du kan rogligt installere den engelske version 10. Den kører fejlfrit
> og er meget bedre end version 9

Nu kører version, og går den ud i fuld skærm som den skal

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 16:49

Christopher Tracy wrote:
> Hey

> Nu kører version, og går den ud i fuld skærm som den skal

Det var da noget underligt vrøvl jeg fik skrevet der...

Der skulle stå:
Nu kører version 10, og den går ud i fuld skærm som den skal

Tak for hjælpen folkens

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-09-04 12:25

Christopher Tracy skrev:

> Det har jeg også overvejet, men er den kommet på dansk, synes
> ikke jeg kan finde noget om det ?!

Nej, den er ikke kommet på dansk endnu, men der går rygter om,
at den engelske kører fint på den danske. Jeg har dog ikke selv
prøvet, så hæng mig ikke op på det.

Har du prøvet at klikke på nålen oppe i venstre hjørne af Media
Player 9?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 13:32

Hey

> [...]
> prøvet, så hæng mig ikke op på det.
>
> Har du prøvet at klikke på nålen oppe i venstre hjørne af Media

Ja, det har jeg prøvet, men der er åbentbart en fejl i garfikken, for der
ligger et grønt ikon med winloge ovenpå, så jeg kan ikke se hvilken status
den har :-/

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-09-04 13:52

Christopher Tracy skrev:

> Ja, det har jeg prøvet, men der er åbentbart en fejl i
> garfikken, for der ligger et grønt ikon med winloge ovenpå,
> så jeg kan ikke se hvilken status den har :-/

Nå ja. Det glemmer jeg hver gang.
Det er en bug i den danske udgave af Media Player 9. (Jeg bruger
ikke en dansk Windows og derfor heller ikke en dansk Media Player).

Prøv evt. at læse:
<http://www.google.com/groups?&as_umsgid=2mkt6fFntt0vU1@uni-berlin.de>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-09-04 14:44

Hej

> Prøv evt. at læse:
> <http://www.google.com/groups?&as_umsgid=2mkt6fFntt0vU1@uni-berlin.de>

Det hjalp desværre ikke :-/

Det der undre mig, er at det er noget der skete ligepludselig, at den ikke
ville gå til helt fuld skærm...

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.