MS Windows
briani 27239
Windows Mediaplayer ver. 9 eller10 med ski~
Fra : Wilhelm Möllering

Dato : 27-09-04 16:46

Hej

Findes der en indstilling for, at playeren starter hver gang på den sidst
valgte position på skrivebordet, når den bliver kaldt op? Min dukker hver
gang op det samme sted, som den selv har valgt lige fra starten, men det er
ikke på det sted, jeg gerne vil have den. Så jeg skal hver gang trække den
hen til den ønskede position, det er surt.

På forhånd tak,
Wim

Fra : preben nielsen

Dato : 27-09-04 17:09

"Wilhelm Möllering" <wilhelm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> valgt lige fra starten, men det er ikke på det sted, jeg gerne
> vil have den. Så jeg skal hver gang trække den hen til den

Her gør den det "rigtige" helt pr. automatik.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Wilhelm Möllering

Dato : 27-09-04 17:19

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her gør den det "rigtige" helt pr. automatik.

Desværre ikke her
Er du klar over at jeg mener det i skin mode?

Wim