MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
ICS/XP
Fra : P christ

Dato : 26-09-04 16:25

Jeg har i lang tid brugt ICS til at dele internetforbindelse med nr 2
computer.
Jeg har forstået det sådan at når ICS aktiveres, så startes en DHCP server
og IP adresser deles ud. Det sker åbenbart ikke mere, nogen forslag til
hvordan jeg får det til at ske igen?
Værts computeren har 2 netkort, et lan kort som er forbundet til kabelmodem
og et trådløst kort som før der gik koks idet fik IP adresse fra ICS, jeg
har så et accespoint og et trådløst kort i computer nr 2
Nogen forslag til hvordan jeg får gang i uddeling af IP adresser igen ?
Ja jeg ved godt at jeg burde købe mig en router, men det er ikke den løsning
jeg sigter efter.

--
Mvh.
Polle

Fra : preben nielsen

Dato : 26-09-04 17:40

"P christ" <spam_poul.christensen@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DHCP server og IP adresser deles ud. Det sker åbenbart ikke
> mere, nogen forslag til hvordan jeg får det til at ske igen?

Næh, men køb dog en billig router og slip for det ICS pjat

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Peter Karlsen