MS Windows
briani 27239
hvilken windows?
Fra : Jim

Dato : 26-09-04 13:44

Hej gruppe.

Nu har jeg hørt så meget om Windows 2003, og kunne godt tænke mig at vide,
hvad er der af fordele og ulemper ved 2003 fremfor xp??

Nogen her der kan forklare mig på almindelig danks, om det kan anbefales at
skifte, og hvorfor eller hvorfor ikke?

Håber i vil hjælpe mig.

Hilsen Jim

Fra : preben nielsen

Dato : 26-09-04 14:00

"Jim" <migselv_6@msn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Nu har jeg hørt så meget om Windows 2003, og kunne godt tænke
> mig at vide,

Nå ? Hvorhenne har du hørt om den ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-09-04 14:08

"Jim" <migselv_6@msn.dk> wrote in message

> Nogen her der kan forklare mig på almindelig danks, om det kan anbefales
at
> skifte, og hvorfor eller hvorfor ikke?

Windows 2003 er server-udgaven af xp. Den har du næppe brug for, hvis du er
i tvivl.

hilsen
Uffe

Fra : Jim

Dato : 26-09-04 14:22

Er det bare nætværks forbedringer, eller er det mere eller mindre et "nyt"
windows?

Og er det noget i stil med win2k? (efter min mening) ubrugeligt til spil?

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-09-04 14:35

> [...]
> windows?
>
> Og er det noget i stil med win2k? (efter min mening) ubrugeligt til spil?

Det er bare Win 2000 Server i en Windows XP udgave
MS burde også kalde den for Win 2003 Server
så var det lidt nemmere for folk

Kurt

Fra : Gevaldi

Dato : 26-09-04 15:54

Kurt Lund skriblede:

> MS burde også kalde den for Win 2003 Server
> så var det lidt nemmere for folk

Det er jo også det M$ gør, at folk så
selv begynder at kalde den noget andet
er vel ikke M$'s skyld.

--
/Gevaldi

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-09-04 15:29

Jim wrote:

> Og er det noget i stil med win2k? (efter min mening) ubrugeligt til
> spil?

Windows 2000 kan håndtere nøjagtigt de samme spil som XP. Se evt.
tråden fra i formiddags.

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Lund

Dato : 26-09-04 16:06

Jim wrote:
> Og er det noget i stil med win2k? (efter min mening) ubrugeligt til spil?

Hmm.. hvis du skal bruge den til spil, så hold dig til Windows XP.
Der er ingen grund til at købe et server OS af den grund. 6.500 kr på
EDB priser, med mindre du er studerende, hvor du så kan få det billigere.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk