MS Windows
briani 27239
XP opdatering
Fra : Aksel

Dato : 25-09-04 22:50

Jeg har købt en brugt PC med WinXP, sælgeren påstod at den var OK, men jeg
kan ikke installere SP1 eller SP2, så den er nok ikke helt lovlig.

Nu har jeg købt en autoriseret version og vil gerne vide om jeg kan opdatere
PCen uden at slette de installerede programmer og downloadede filer?

Hilsen Aksel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-09-04 23:12

Aksel skriver:

> Jeg har købt en brugt PC med WinXP, sælgeren påstod at den var OK

Så har du vel også fået ægthedsbeviset med ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mads

Dato : 25-09-04 23:19

On Sat, 25 Sep 2004 23:50:18 +0200, "Aksel" <akselj@ny-post.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu har jeg købt en autoriseret version og vil gerne vide om jeg kan opdatere
>PCen uden at slette de installerede programmer og downloadede filer?

Hej

Du kan bare ændre registreringsnummeret i den Windows XP
du har på maskinen til det nummer du fik sammen med den
legale version. Så kan du opdatere din XP og så slipper du
helt for at ominstallere noget som helst.
Du henter bare det lille gratis program Keyfinder her :
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
Når du kører programmet vælger du i menuen Options
noget som hedder "Change Windows Key", skriver
den nye kode ind, klikker på Change og vupti, så er
den skid slået.

Så bliver det ikke nemmere.

mvh Mads

Fra : Aksel

Dato : 26-09-04 00:36

"Mads" <Mads@nospam.portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget som hedder "Change Windows Key", skriver
> den nye kode ind, klikker på Change og vupti, så er

Tak for den hurtige hjælp

Hilsen Aksel