MS Windows
briani 27239
XP-SP2 afprøve hvo
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 22-09-04 18:09

Jeg har fremstillet en slipstream-CD med SP2 på en XP pro DK,men
hvordan får jeg den prøvet, uden at formattere og boote op på
den.
XP uden SP2 lægger jeg bare i drevet, så spørger den om jeg vil
installere, eller hvad. Men med denne i drevet, sat til boot på
CDRom sker der intet, den starter op som normalt med den XP-SP2
som ligger på, og som kører uden problemer, når jeg kigger i
stifinder under CDromdrevet viser den blot -sp2streamed.iso-
og den kan jeg ikke åbne eller køre.
Booter den måske, hvis der ikke ligger en XP installeret
mvh Ebbe

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-09-04 18:37

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og den kan jeg ikke åbne eller køre.
> Booter den måske, hvis der ikke ligger en XP installeret

Tro du ikke du har glemt at brænde din cd ud som en rigtig windows cd,
for mig ser det ud som om du bare har kopieret din iso fil over på en
cdskive.
Den skal nemlig ikke hedde noget med iso til slut.
Der er en rigtig god guide her
http://www.dailyrush.dk/features/guides/871/parts/2793/

bare husk at Guiden er lavet til UK ver af sp2, men bare skriv DAN i stedet
for ENU
her eks \WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe /integrate:D:\XPCD

Kurt

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 22-09-04 18:46

On Wed, 22 Sep 2004 19:36:57 +0200, "Kurt Lund"
<klander52@hotmail.com> wrote:

klip

> [...]
>for ENU
>her eks \WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe /integrate:D:\XPCD

tusind tak, det er lige det jeg har gjort, jeg brugte det lille
program, som madsen kom med-autoStreamer- sånu
må jeg prøve om jeg kan finde ud af det andet.
tak for hjælpen
mvh Ebbe

Fra : PHM

Dato : 22-09-04 18:42

Den iso fil du lavede med slipsteam, skulle ha´ været brændt med Nero:
Brænd image.
Du har nok bare brændt din iso fil over på en cd. Og det kan jo ikke du´

Hvis du brænder isofilen med Brænd image, får du en XPSP2 installations cd,
som du kan boote på normalt.

V.H. Peter 7400

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-09-04 09:04

On Wed, 22 Sep 2004 19:42:18 +0200, "PHM" <phm@tele2FJERNadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvis du brænder isofilen med Brænd image, får du en XPSP2 installations cd,

klip

Mange tak for hjælpen, det fungerer,
man bliver åbenbart aldrig for gammel
til at lære (76)