MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
SP2
Fra : Oldman

Dato : 21-09-04 08:36

Hej

Jeg har ikke hentet SP2 endnu,kan jeg gøre det uden de store problemmer,har
læst der både er nogen der har problemmer med sp2 og andre der ikke
har.hvordan henter jeg det bedst uden at stå med 100 ting der er galt
bagefter,hvis der er nogen der er galt ??

mvh

Denis

Fra : Palle

Dato : 21-09-04 18:15

"Oldman" <Riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har.hvordan henter jeg det bedst uden at stå med 100 ting der er galt
> bagefter,hvis der er nogen der er galt ??

Du kan jo også vende det på hovedet og spørge dig selv, hvad du vil opnå med
den bunke hø? Er der ting på din Windows, du positivt ved, kommer til at
fungere bedre, end det gør i dag. Gæt, hvad jeg før