MS Windows
briani 27239
tilslutning af kamera.
Fra : csm

Dato : 20-09-04 14:26

når jeg tilslutter mit kamera (ixus 430 canon) til min pc (xp)
så popper en boks op med ? om hvilket prg. jeg vil åbne billederne fra
kameraet -
den foreslår bla publisher + word og andre , ikke relevante prg.

hvordan sletter jeg denne boks, eller tilføjer et bedre prg. i boksen f.eks
Acdsee. ?

Fra : Olsen

Dato : 20-09-04 23:17

csm wrote:
> hvordan sletter jeg denne boks, eller tilføjer et bedre prg. i boksen
> f.eks Acdsee. ?

Du burde kunne vælge "gennemse" og så finde det ønskede program der og
vælge ok.

Husk først at fjerne hakket i "åbn altid..."

Først når du har valgt det rigtige program sætter du hakket.

\Olsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-09-04 12:45

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den foreslår bla publisher + word og andre , ikke relevante prg.
>
> hvordan sletter jeg denne boks, eller tilføjer et bedre prg. i boksen

Hej.

Du skal ind i denne computer, og højreklik på dit kamera og så egenskaber,
så er det der inde.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk