MS Windows
briani 27239
Billed- og faxfremviser
Fra : Allan Bojesen

Dato : 19-09-04 14:09

Hej NG

Er der en måde at disable programmet "Billed- og faxfremviser" på. Jeg har
installeret Irfan til at kigge billeder med, men det er altid
"Bill.........." der starter op. I egenskaber for et givent billede står at
det er Irfan det skal åbnes med, men det er altid "Bill....." der åbnes.

Allan Bojesen

Fra : A.N.

Dato : 19-09-04 14:16

Hej Allan
Du højreklikker på et billede, og vælger egenskaber/og under åbne med
klikker du på skift, der kan du vælge
hvad du vil viser dine billeder med.

Axel

Fra : Allan Bojesen

Dato : 19-09-04 14:35

A.N. wrote:
> Hej Allan
> Du højreklikker på et billede, og vælger egenskaber/og under åbne med
> klikker du på skift, der kan du vælge
> hvad du vil viser dine billeder med.

Takker mange gange. Nu virker det som jeg vil have det

Allan Bojesen