MS Windows
briani 27239
Fejlsikret tilstand
Fra : Cantona

Dato : 19-09-04 12:37

Hej

Jeg har installeret SP 2, men kan pludselig ikke starte op i fejlsikret
tilstand længere. Har startet helt fra en ny WIN XP installation og så lang
SP2 ind bagefter.

Når så maskinen er helt opdateret kan jeg ikke længere starte maskinen op i
fejlsikret tilstand - jeg kan vælge det efter at ha' trykket F8, men den
lukker bare ned og starter op i menuen for fejlsikret tilstand igen.

Er der andre der er stødt på det problem ?
Og er der evt. nogle der har en løsning ?

Mvh

Kim

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-09-04 15:06

Cantona skrev:

> Er der andre der er stødt på det problem ?

Næ. Har lige prøvet at starte i fejlsikret tilstand for første
gang efter SP2 blev installeret og det var der ingen problemer
med. Det eneste mystiske var, at Windows havde glemt mit tema,
da jeg genstartede i normal tilstand, men det har jeg nu vist
også oplevet med ældre versioner af XP.

(WinXP Pro SP2 US installeret fra en slipstreamet Windows-CD på
en tom harddisk).

--
Hilsen
Madsen