MS Windows
briani 27239
windows mediaplayer kører for hurtigt mine~
Fra : kim christensen

Dato : 18-09-04 15:02

hjælp

Fra : Anders Lund

Dato : 18-09-04 15:12

kim christensen wrote:
> hjælp

Først vil jeg lige sige at jeg synes det er bedst at skrive spørgsmålet
i selve indlæget - også selv om man måske skal skrive det samme 2 gange.

Men ellers har jeg været udsat for det samme og her var det vist
grafikkortsdriveren som lavede ged. Eller også tænker jeg på ét af de
andre problemer jeg har haft. :)

Men prøv at se om der er opdateret drivere til dit både lyd- og grafik-kort.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 18-09-04 17:16

"kim christensen" <kimchrist@FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hjælp

Prøv så lige at afspille "Smølferne" og hør om de bliver lavet om til
Pavarotti-stemmer. *GG*

Jesper