MS Windows
briani 27239
windows 2000 problem
Fra : den ægte fotomand

Dato : 17-09-04 19:14

Hejsa

Jeg har en kammerat som har windows 2000, nu vil jeg høre på hans vegne om
der findes et sted, lige som i win 98 jeg bruger, hvor man kan slå
programmer der starter fra, han har ikke kunnet finde det, og er bla derfor
blevet nød til at slette et program på hans pc, og det er jo noget træls når
han sommetider bruger det program.

Vh

Per

Fra : Anders Lund