MS Windows
briani 27239
Services som XP SP 2 starter.
Fra : Kim

Dato : 16-09-04 13:38

Hvilke services starter XP SP 2 ?

Jeg ville ind og opdatere på MS update efter installe
af XP SP 2 men måtte først slå alle de services til
igen før jeg kunne.

Jeg har det nemlig bedst hvis jeg selv kan bestemme
hvilke programmer og services der starter op.

Skal man så slå alle services til og fra igen hver gang
man vil ind på MS update ?

Hvad gør i andre ?

Mvh Kim

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-09-04 13:59

Kim skrev:

> Jeg ville ind og opdatere på MS update efter installe
> af XP SP 2 men måtte først slå alle de services til
> igen før jeg kunne.

Hvis man f.eks. deaktiverer tjenesten Automatic Updates, så vil
Windows Update komme med følgende melding:

| Windows Update requires the following services:
|
| Automatic Updates enables detection, downloading, and
| installation of critical updates for your computer.
|
| Background Intelligent Transfer Service (BITS) enables faster,
| restartable downloading of updates.
|
| Event Log logs Windows Update events for troubleshooting.

> Hvad gør i andre ?

Deaktiverer de tjenester der ikke er behov for, hvilket så ikke
indbefatter Automatic Updates, Background Intelligent Transfer
Service og Event Log, hvis man vil bruge Windows Update-siden.

--
Hilsen
Madsen