MS Windows
briani 27239
Lave Windows 2000 Repair Disk
Fra : Nederbasse

Dato : 15-09-04 15:08

Hejsa

Jeg skal fixe en pc med en ødelage reg base fil og jeg har prøvet med
installations cd'en for at lave en Repair men den vil have en diskette som
jeg ikke har og ikke kan lave nu skaden er sket.
Kan man lave en Win2k repair disk ud fra cd-rommen eller hente den fra
nettet ?

Lars

Fra : Pico

Dato : 15-09-04 20:22

Nederbasse wrote:
> [...]
> diskette som jeg ikke har og ikke kan lave nu skaden er sket.
> Kan man lave en Win2k repair disk ud fra cd-rommen eller hente den fra

http://bootdisk.com/
Pico

Fra : Nederbasse

Dato : 15-09-04 20:40

> http://bootdisk.com/
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Desværre
jeg skal bruge en ERD disk som man åbenbart kun kan lave når systemet virker
(og det er lissom forsent) eller et tool der kan restore reg files fra en
prompt

Lars