A ka' dælme ikk' hit u a'et. Trust Speedsh~
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 01-11-04 21:06

Mulen driller og vil kun give mig low-id.
Jeg har så fundet ud af at lukke op i min FW for følgende:

Port 4662 TCP ind og ud
Port 4672 UDP ind og ud
Port 4661 TCP ud
Port 4665 UDP ud
Port 4711 TCP ind

Disse skal være tilgængelige for at Mulen kører optimalt.
Hvis jeg går på nettet uden om min "Trust" så er det fint,
men sætter jeg den på går det knap så godt.
Jeg har kigget lidt på opsætningen i menuen, men det står
(for mig) lidt kringlet, så hvis der var en venlig sjæl der
kender til konfigurering af denne og kunne guide mig lidt
derhenaf, så vil jeg blive ustyrlig glad. Jeg havde ingen
problemer med min gamle D-Link 604, men det er jo
historie nu.

FUT dk.edb.netvaerk.traadloest

Med venlig hilsen

Andersen