Cisco soho77 med Tele2adsl ?
Fra : John Kukkerig

Dato : 31-10-04 02:31

Hej ng

Er der nogen som har fået en cisco soho77 til at fungere med Tele2adsl ?

--

Bemærk:Tilføj et j forrest i min e-mail adresse

Fra : Hans

Dato : 01-11-04 06:53

John Kukkerig wrote:
> Hej ng
>
> Er der nogen som har fået en cisco soho77 til at fungere med
> Tele2adsl ?

Nej - Det kan ikke lade sig gøre.

Hans

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-11-04 12:18

On 2004-11-01, Hans <email@kvik.org.invalid> wrote:

> Nej - Det kan ikke lade sig gøre.

Præcis hvad skulle ikke virke?
Dynamite II chipsettet virker ihvertfald med nogle af TDCs DSLAMmer, og
med BVI burde man kunne konfigurere DHCP-delen.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Voiceless it cries,

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-04 17:56

On Sun, 31 Oct 2004 02:31:06 +0200, "John Kukkerig"
<ohn.kukkerig@get2net.dk> wrote:

> Er der nogen som har fået en cisco soho77 til at fungere med Tele2adsl ?

Du mener uden TDCs ADSL-modem? Det virker ikke.

-A