Linksys downgrade firmware
Fra : Cks

Dato : 20-10-04 19:01

Hej i gruppen.

Efter at have opgraderet firmware på min Linksys befsr41 ver. 2 til firmware
1.46.2 opfører mit netværk sig ustabilt og til tider underligt. Har rodet en
del nu og er godt træt af den nye firmware. Umiddelbart kan jeg ikke finde
en ældre ver. at downgrade med. Skal helst ned i ver. 1.44 men hvor finder
jeg den? En google søgning gav mig kun en masse fora ting, men der ser det
osse ud til folk har probs med den nye firmware. Har endnu ikke fundet et
link til tidligere ver.
Håber der er en som lige vil smide et link så jeg kan køre normalt igen.

Mvh.
Cks

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 20-10-04 19:19

On Wed, 20 Oct 2004 20:00:46 +0200, "Cks" <ckjels@hotmail.com> wrote:

> [...]
>link til tidligere ver.
>Håber der er en som lige vil smide et link så jeg kan køre normalt igen.

Jeg har problemer med at lægge firmwaren ud i dk.binaer, så jeg har
sendt den til dig pr. mail. (ZIP-fil - håber, den når frem.)

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Gnistn

Dato : 20-10-04 21:22

Cks wrote:
> [...]
> rodet en del nu og er godt træt af den nye firmware. Umiddelbart kan
> jeg ikke finde en ældre ver. at downgrade med. Skal helst ned i ver.

1.44.2 virker bedst med min befsr41 v2

Her er 1.44.2
ftp://ftp.linksys.com/pub/befsr41/befsr-fw-1442.zip

Her 1.44.2 med zonealarm
ftp://ftp.linksys.com/pub/befsr41/befsr-fw-1442z.zip

--
Venlig hilsen
Gnistn

Fra : Cks

Dato : 21-10-04 06:23

"Gnistn" <email@com.invalid> skrev i en meddelelse

> 1.44.2 virker bedst med min befsr41 v2
>
> Her er 1.44.2
> ftp://ftp.linksys.com/pub/befsr41/befsr-fw-1442.zip
>
> Her 1.44.2 med zonealarm
> ftp://ftp.linksys.com/pub/befsr41/befsr-fw-1442z.zip

Takker meget.
1.44.2 er også den jeg har haft bedst resultat med.

Mvh.
Cks