Fysisk Adresse???
Fra : Sapdap

Dato : 20-10-04 07:52

Hej i NG

Har problemer med en pc her. Kan ikke komme på nettet med den, Under
ipconfig all er fysisk Adresse Bare FF-FF-FF-FF-FF-FF alt andet ser ud til
at være ok. Hvorfor FF-FF ect.?? OS er win xp pro og den kørere gennem en
router. Min anden pc der går gennem samme router er der ingen problemer med.
Kan i måske hjælpe Please

MVH Jan

Fra : Jens

Dato : 20-10-04 08:25

"Sapdap" <sapdap487@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at være ok. Hvorfor FF-FF ect.?? OS er win xp pro og den kørere gennem en
> router. Min anden pc der går gennem samme router er der ingen problemer

Jeg har oplevet samme problem med er Asrock bundkort.
Afstallation af SP2 løste problemet med den.

Mvh Jens

Fra : Manse

Dato : 20-10-04 16:01

">
> Jeg har oplevet samme problem med er Asrock bundkort.
> Afstallation af SP2 løste problemet med den.

Hejsan

Kan ikke lige forstå, det skulle have noget med bundkortet at gøre, Hvis SP2
skulle have indvirkning på noget netværk, må det kunne
fixes....................

Manse

Fra : Jens

Dato : 20-10-04 17:40

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Kan ikke lige forstå, det skulle have noget med bundkortet at gøre, Hvis
SP2
> skulle have indvirkning på noget netværk, må det kunne
> fixes....................

Som jeg oplevede det, var det firewallen der var lidt rigeligt effektiv, men
den lod sigf ikke diable på nogen måde.

Desuden så jeg, at Acer advarer kraftigt mod SP2, til deres bærbare fra før
15 August iår, da det kan resultere i et crash....

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=19634

Mvh Jens

Fra : Sapdap

Dato : 20-10-04 16:05

Hej Jens

Hmmm det er også et AsRock bundkort det her....men ingen SP2...men deter
sket efter ny install af Win XP pro. Må ske jeg skal reinstall det hele igen
efter en Format
Men tak for svaret.

Jan

Fra : Manse

Dato : 21-10-04 17:28

Hejsan

Tror sgu, Jens har ret med den SP2, Jeg kører også med Asrock, Nu har jeg
uinstalleret SP2, tilsynladende kører windows bedre......

Nu skal jeg lige have høvlet alle programmer igennem og se om der er noget
ivejen nogen steder....

Manse

Fra : Esben Tærsker

Dato : 21-10-04 17:33

Sapdap wrote:
> [...]
> sket efter ny install af Win XP pro. Må ske jeg skal reinstall det hele igen

Jeg har rodet noget med en af mine venners pc'ere. Den er med et Asus
bundkort af en eller anden AMD-kompatibel model med to onboard netkort.
Hhv et Nvidia og et 3Com. Det ene - uvist hvilket - skulle vist være
gigabit.
Når vi forsøger at bruge Nvidia-kortet under WinXP har vi også fysisk
adresse FF-FF-FF...osv. Aner ikke om der er SP2 installeret, men nye
drivere hjalp i hvert fald ikke. Til gængæld kan en Knoppix CD (Linux)
fint bruge begge netkort.

/Esben