Generals C&C
Fra : Manse

Dato : 17-10-04 16:28

Hejsan

Vi bor i en beboerforeng. med bredbånd og jeg vil gerne spille C&C mod
Hinanden.......

Hvad skal jeg gøre....... Begge kører XP pro....har installeret protokol
NWlink, og vores hver især IP kommer frem i spillet under multiplayer som vi
skriver i en box, men vi kan ikke se hinanden.....

Vi kører begge med windows firewall som vi har slået fra..........

Nogen idér.............

Hjælp

Manse

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-10-04 18:33

"Manse" <11kili@sol.dk> crashed Echelon writing

> Vi bor i en beboerforeng. med bredbånd og jeg vil gerne spille C&C mod
> Hinanden.......

Start spillet, lad en agere server (create game) I andre joiner så den ved
at indtaste ip'en for den som agerer server.

Hvis I kører med router og hver har en offentlig IP-adresse, så husk det er
denne som skal indtastes og husk at åbne portene via NAT i en evt. router.

> Hvad skal jeg gøre....... Begge kører XP pro....har installeret
> protokol NWlink, og vores hver især IP kommer frem i spillet under
> multiplayer som vi skriver i en box, men vi kan ikke se hinanden.....

Drop NWLink. Det er noget til IPX, som jeg tror ikke engang C&C Generals
understøtter. C&C Generals kan køre over TCP/IP.

--
Bjarke Andersen

Fra : VK

Dato : 18-10-04 18:13

OpenVPN kan varmt anbefales!
Det tager lidt tid at sætte den op, men så kører den nemt og fejlfrit
bagefter. Det bedste er er man så kan spille alle spil uanset om de er
I-net-nbaserede eller ej - spillene ses som om de var på lokalnetværket

http://openvpn.sourceforge.net/

PLEASE DELETE _REMOVE_ IN THE ADDRESS LINE BEFORE REPLYING

Fra : Jens

Dato : 18-10-04 23:08

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Vi kører begge med windows firewall som vi har slået fra..........
>
> Nogen idér.............

"Afstallèr" SP2.

Mvh Jens