netværksprogrammer - hvilke?
Fra : klaus

Dato : 12-10-04 18:51

Jeg har prøvet det lille program Ethereal, og synes det var spændende at
følge med i hvilke pakker der blev modtaget og hvorfra de kom. Nu har
jeg lyst til at prøve nogle flere af den slags programmer, bla.
programmer der viser, hvem der er på mit lokale netværk og hvad der
bliver overført. Findes der den slags programmer? Og i bekræftende fald,
hvad hedder de og hvor kan de downloades? Det må gerne være
freeware-programmer.

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 13-10-04 08:51

klaus wrote:

> [...]
> bliver overført. Findes der den slags programmer? Og i bekræftende fald,
> hvad hedder de og hvor kan de downloades? Det må gerne være

Ntop fx, <URL:http://www.ntop.org/>

Knus
Regnar

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 13-10-04 16:05

klaus wrote:

> [...]
> bliver overført. Findes der den slags programmer? Og i bekræftende fald,
> hvad hedder de og hvor kan de downloades? Det må gerne være

Det lyder som om du mangler etherape

Screenshots her:
http://etherape.sourceforge.net/images/

Fra : klaus

Dato : 14-10-04 16:15

klaus wrote:

> [...]
> bliver overført. Findes der den slags programmer? Og i bekræftende fald,
> hvad hedder de og hvor kan de downloades? Det må gerne være

Tak for respons - jeg går snart igang med at afprøve de foreslåede
programmer.

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen