Wol, udbygger nu deres adsl centraler
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-01 20:15

Hejss,, Har lige fået en mail ind fra Worldonline...

Som jeg her snapper noget fra:

NYE ADSL CENTRALER PÅ VEJ
World Online A/S er nu i gang med at etablere sig på en ny række
centraler.
Det betyder, at vi installerer ADSL udstyr på 38 centraler i løbet af
maj og juni 2001, og dermed i stigende grad dækker Danmark bedre. Kort
og godt vil endnu flere mennesker snart kunne få adgang til det ekstra
hurtige Internet.

Vil du vide om vi bliver repræsenteret på netop din central, er du
velkommen til at gå ind på www.adsl.worldonline.dk Her kan du også læse
mere og bestille én af vores 5 ADSL linier.

Jeg aner ikke om den liste er opdateret.... Da den stadig ikke siger
noget om min central... Men jeg for jo indstalleret adsl fra TDC på
fredag,, Så det bliver jo dejligt

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-05-01 14:16

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote in message

> Hejss,, Har lige fået en mail ind fra Worldonline...
>
> Som jeg her snapper noget fra:

Og her undrer man sig over, hvorfor du ikke forlængst er blevet irettesat af
Morten Kjaer Nielsen, fordi du bør lave denne slags opslag et andet sted.

....måske fordi det er reklame fra WOL..??..

Hygge.

/haa/orangedk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-01 15:16

"Henrik Aarfeldt" <haa@mobilix.dk> skrev i en meddelelse
> Og her undrer man sig over, hvorfor du ikke forlængst er blevet irettesat
af
> Morten Kjaer Nielsen, fordi du bør lave denne slags opslag et andet sted.

Ok, nu skal man altså også tillægges skumle hensigter når man _ikke_
korrekser folk.
Der er sgutte nemt at være dansker

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-05-01 16:48

Martin Højriis Kristensen <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Ok, nu skal man altså også tillægges skumle hensigter når man _ikke_
> korrekser folk.

Man skal være konsekvent, ikk'...
Men den kom jo også..;)

Mvh/haa/orangedk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-05-01 15:57

Den Tue, 15 May 2001 16:48:14 +0100 skrev "Henrik Aarfeldt"
<haa@mobilix.dk> :

>Man skal være konsekvent, ikk'...

Det mener jeg ikke nødvendigvis man skal.

Jeg krydsposter til dk.admin.netikette hvor også opfølgning er
sat til, da gruppen er den rigtige for debat af den slags.
At krydsposte (normalt forkortet til X-post) betyder at dette
indlæg sendes i begge gruppe, altså dk.edb.internet.udbydere.xdsl
og i dk.admin.netikette.
Opfølgning er sat til dk.admin.netikette (normalt forkortet FUT)
og betyder at svar på denne artikel vil tilgå dk.admin.netikette
kun, medmindre vedkomne som har et svar vælger at ændrer det.
Når der er sat Krydsposting og Opfølgning på vil den normalte
forkortelse være XFUT.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-05-01 17:01

> Man skal være konsekvent, ikk'...

Men der kan være en million grunde til at den udeblev, heraf 99% ikke-skumle

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-05-01 15:27

Den Tue, 15 May 2001 14:16:05 +0100 skrev "Henrik Aarfeldt"
<haa@mobilix.dk> :

>Og her undrer man sig over, hvorfor du ikke forlængst er blevet irettesat af
>Morten Kjaer Nielsen, fordi du bør lave denne slags opslag et andet sted.

Tja, det kører pt. en debat om hvorvidt man skal
henstille/vejlede til den slags indlæg i dk.admin.netikette, jeg
tager det selv lidt stille og roligt indtil jeg ser outputtet af
den debat.

Jeg var ikke faldet over dette indlæg før nu, og kørte debatten
ikke havde jeg nok også reageret, men nu kører den, også afventer
jeg resultatet.

>...måske fordi det er reklame fra WOL..??..

Det plejer ikke at afholde mig fra at henstile/vejlede at det
omhandler World Online, måske tværtimod, jeg finder det meget
formålstjenestelig at rydde op i "egne rækker".

Fra : Rea721

Dato : 15-05-01 16:02

> [...]

af
> Morten Kjaer Nielsen, fordi du bør lave denne slags opslag et andet sted.

Du kan selv "irettesætte" hvis du føler for det...... Ingen har "pligt" til
at svare på indlæg.

Desuden burde du ha sat Fut til netiketten, når du vil debatere den
slags...det er Off Topic i denne gruppe.

> ...måske fordi det er reklame fra WOL..??..

*suk*

X-Fut netikette...

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-05-01 21:13

On Tue, 15 May 2001 14:16:05 +0100, "Henrik Aarfeldt" <haa@mobilix.dk>
wrote:

>Hygge.
>
>/haa/orangedk

Dit indlæg har ikke noget med dk.edb.internet.udbydere.xdsl - kan du
ikke holde den slags i en anden gruppe, eller i det mindste sætte FUT
på?

(fut væk)

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : MiN

Dato : 16-05-01 19:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg aner ikke om den liste er opdateret.... Da den stadig ikke siger
> noget om min central... Men jeg for jo indstalleret adsl fra TDC på

Tak for oplysningen!!
// MiN