XP & 98 SE
Fra : arnhem

Dato : 01-10-04 12:47

Hejsa

Vi har to maskiner m. XP Home som køre i net sammen.
Vi har en ande med Win 98 SE, kan den kobles på samme net uden probelmer ?

Per

Fra : Søren Blom

Dato : 01-10-04 12:57

"arnhem" <cottex@FJERNofir.dk> skrev

> Vi har to maskiner m. XP Home som køre i net sammen.
> Vi har en ande med Win 98 SE, kan den kobles på samme net uden probelmer ?

ja..............

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Calle.

Dato : 01-10-04 13:49

arnhem wrote:
> Hejsa
>
> Vi har to maskiner m. XP Home som køre i net sammen.
> Vi har en ande med Win 98 SE, kan den kobles på samme net uden
> probelmer ?
Ja sagtens, det kræver bare en HUB eller en flerportsrouter for at det kan
lade sig gøre. Men det har du vel i forvejen.
Husk at de skal ligge i samme gruppe, for at de kan se hinanden.

--
Calle.

Fra : Roland Hansen

Dato : 01-10-04 12:56

"arnhem" <cottex@FJERNofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Vi har to maskiner m. XP Home som køre i net sammen.
> Vi har en ande med Win 98 SE, kan den kobles på samme net uden probelmer ?
>
> Per

Hej

Det skulle nok kunne lade sig gøre. Jeg har da fået det til at virke et
sted, hvor de havde en XP-maskine og 7 win98-maskiner.

Roland