Hvilket kabel
Fra : Nederbasse

Dato : 28-09-04 18:45

Hejsa

Jeg skal lave et netværk med et ISDN Speedstream modem og en router fra TDC
Routeren skal ikke være i nærheden af modemet så jeg skal bruge et længere
kabel men hvilket kabel, et alm. twisted pair (patch kabel) eller et
lige-igennem eller hvad det nu hedder ?

Lars

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 28-09-04 21:29

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Routeren skal ikke være i nærheden af modemet så jeg skal bruge et længere
> kabel men hvilket kabel, et alm. twisted pair (patch kabel) eller et

Vil mene at du skal bruge et cross-over, da det er 2 enheder..

/Søren