Netværksproblemer i XP
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 07:46

Hej

Jeg har en Win XP Pro der er koblet på en W2000 server. Jeg har også en
anden .pdf server til at stå, og har derfor lavet genveje til folders
på den server på mit skrivebord...

Problemet er bare at hver gang maskinen har stået urørt et kort stykke
tid, og jeg så vil åbne de genveje, så går den helt i stå - og ender
med at den skriver "svare ikke" og så kan jeg lige så godt genstarte,
for det bliver ikke bedre før efter genstart :(

Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd mange tak...

Danny . drengen

Fra : Jens

Dato : 27-09-04 11:04

<Danny . drengen> skrev i en meddelelse

> [...]
> med at den skriver "svare ikke" og så kan jeg lige så godt genstarte,
> for det bliver ikke bedre før efter genstart :(

Lader du win xp slukke netkortet for at spare strøm ?
(findes ofte som en indstilling på netkortets driver.)

Mvh Jens