Problemer med Network Management på ASUS K~
Fra : John Doe

Dato : 25-09-04 01:28

Halløj

Jeg kan ikke bruge det web-based konfigurationsprogram, til subj. Når jeg
starter det op, går browseren i hvid skærm, og i bunden står der bare
udført...

Nogen der har haft et tilsvarende problem? Jeg skal konfigurere den
medfølgende Firewall..

John

Fra : Jesper

Dato : 13-10-04 12:19

"John Doe" <Nowhere@noplace.ru> wrote in message news:<4154bb94$0$279$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> udført...
>
> Nogen der har haft et tilsvarende problem? Jeg skal konfigurere den

Hej John

Jeg har fuldstændig samme problem som dig med tilsvarende bundkort.
Har du fundet en løsning vil jeg meget gerne høre det. Jeg har selv
skrevet om problemet i forums andre steder, så hvis jeg hører noget
skal jeg nok kontakte dig. Det er ufatteligt, at de skal lave sådan
noget lort! Ellers er det jo et totalt fedt bundkort.

Fra : John Doe

Dato : 15-10-04 19:09

"Jesper" <dalgaard@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal jeg nok kontakte dig. Det er ufatteligt, at de skal lave sådan
> noget lort! Ellers er det jo et totalt fedt bundkort.

Hej

Jeg har stadig problemet, men hvis du hører noget må du meget gerne kontakte
mig på "simon(snabelA)petersen.tdcadsl.dk"..

Det værste er, at jeg tror at bundkortets firewall er aktiveret. Jeg kan i
hvert fald ikke få mit netværk til at fungere og min computer kan ikke
længere fungere som spilserver på nettet.

Simon