Opsætning af MS IIS web server nå
Fra : Jesper

Dato : 24-09-04 08:23

Hejsa,

Jeg er ved at sætte en MS IIS server fra XP Prof. op på min hjemme PC.
Nu er det imidlertid sådan, at jeg har en firewall på min forbindelse
(opsat af min arbejdsgiver) som ser ud til at blokere for at jeg kan
opsætte en server.

Når jeg forsøger at kontakte min ip adr. så får jeg bare min
firewall's login side.

Hvad har jeg af muligheder for at opsætte en webserver ?

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-09-04 09:59

On 24 Sep 2004 00:23:08 -0700, jesper@brejnings.dk (Jesper)
wrote:

> Hvad har jeg af muligheder for at opsætte en webserver ?

Det lyder som om, din arbejdsgiver allerede har taget stilling
til, hvad du skal bruge din forbindelse til. Jeg vil *kraftigt*
anbefale, du kontakter din arbejdsgiver vedrørende dine planer i
stedet for at søge at omgå deres sikkerhedspolitik.

Når det så er sagt, så er dine tekniske muligheder i øvrigt også
temmelig begrænsede, hvis de har sat noget op, der blokkerer for
trafik ind til din web-server.

-A