Lyddæmpning til dual system
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-05-01 20:01

Hejsa.

Jeg har sådan et fint lille dual system som jeg gerne vil have lyddæmpet
lidt.
Jeg har overvejet at købe den meget omtalte silverado, men så var det jeg
tænkte at det måske slet ikke var så sundt for bundkortet og cpu-sokkelerne
med sådan 1 kg til at hænge.

Er der andre gode løsninger som ikke larmer? og som kan side på et Epox
D3VA?

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 14-05-01 20:08

> [...]
cpu-sokkelerne
> med sådan 1 kg til at hænge.
>
> Er der andre gode løsninger som ikke larmer? og som kan side på et Epox

Har du prøvet, at smide dine cpu-blæsere på 7 volt?

-mb

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-05-01 20:26

> Har du prøvet, at smide dine cpu-blæsere på 7 volt?

Nej, hvordan gøres dette?

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 14-05-01 20:38

Prøv at søge efter det på nettet, det er en lidt længere historie.... men
jeg har selv gjort det talrige gange, og har haft stor succes med det.

-mb

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 14-05-01 20:47

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading(spam).dk> skrev i en meddelelse

> Nej, hvordan gøres dette?

kig i <news:dk.edb.hardware.overclocking>, der er det beskrevet en milliard
gange. Næsten.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Kent Oldhøj