MIB/SNMP plug-in til Fluke Network Inspect~
Fra : Morten Koch

Dato : 21-09-04 15:58

Hej alle i NG.

Jeg benytter Fluke's Network Inspector Consol til overblik over mit net med
589 devices/noder.
Er der nogen af jer der har kendskab til, hvorvidt der er kodet nogle
plug-in scripts, som lader brugeren bestemme hvilke MIB-instances og
SNMP-traps der skal hentes ??

Idag/som standard hentes community names, logic name, location, description,
MAC-adr. m.m

Jeg kunne godt tænke mig bl.a. "I/F link-speed & duplex". Men helst
valgfrit.

Jeg har også HP OpenView NNM 6.0 kørende. Jeg ved at NNM kan se den
pågældende MIB parameter, men kan den generere en report/liste over alle
noder ??

Mvh Morten, Eltra